چاپ        ارسال به دوست

جلسه هم‌اندیشی رویداد روز ملی تجارت الکترونیکی با حضور نمایندگان وزارت صمت و بخش خصوصی برگزار شد
برگزار شد؛

جلسه هم‌اندیشی رویداد روز ملی تجارت الکترونیکی با حضور نمایندگان وزارت صمت و بخش خصوصی

جلسه هم‌اندیشی رویداد روز ملی تجارت الکترونیکی با حضور نمایندگان وزارت صمت و بخش خصوصی برگزار شد.

در ادامه جلسات مقدماتی برای برگزاری هرچه بهتر رویداد روز ملی تجارت الکترونیکی، جلسه هم‌اندیشی با حضور نمایندگان وزارت صمت و بخش خصوصی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی توسعه تجارت الکترونیکی (مرکز تتا)، این جلسه با حضور نمایندگان معاونت تجارت و خدمات وزارت صمت، معاونت هماهنگی و محیط کسب‌وکار وزارت صمت، دفتر رسانه وزارت صمت، سازمان مدیریت صنعتی، اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی، انجمن تجارت الکترونیکی تهران و شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در محل این مرکز برگزار شد.

در این جلسه، با هدف دریافت پیشنهادات تکمیلی و نیز بررسی برنامه طراحی شده مرکز تتا و با هدف برگزاری هرچه شایسته‌تر این رویداد گفتگو شد و حاضران به بیان نقطه نظرات خود پرداختند. همچنین راهکارهای ایجاد هم‌افزایی هرچه بیشتر بین دستگاه‌های اجرایی در برگزاری این رویداد ملّی، مورد بررسی قرار گرفت.

خاطرنشان می‌شود با توجه به اهمیت و نقش گسترش تجارت الکترونیکی، اثرات مثبت آن بر زندگی مردم و کسب و کارها و فرهنگ‌سازی عمومی به‌منظور خرید آسان و مطمئن، رویداد روز ملی تجارت الکترونیکی در تاریخ 24 مهرماه (7/24) به نشانه ارائه خدمات تجارت الکترونیکی 24 ساعته طی 7 روز هفته، برگزار خواهد شد.


٠٩:٤٨ - يکشنبه ٩ مهر ١٤٠٢    /    شماره : ٦٢٤    /    تعداد نمایش : ٧٢١